WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_cba_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (857) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_cba_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (870) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_cba_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (2677) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_cba_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (4270) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_cba_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (5267) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_cba_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (13054) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_cba_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (15668) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_cba_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.*, tr.object_id FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category', 'post_tag', 'post_format') AND tr.object_id IN (6444) ORDER BY t.name ASC

Video: Terengganu 3-1 Kelantan [Piala Malaysia 2011] | Sokernet

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_cba_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.*, tr.object_id FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category', 'post_tag', 'post_format') AND tr.object_id IN (3301, 8885, 9542, 10443, 16367) ORDER BY t.name ASC


Video: Terengganu 3-1 Kelantan [Piala Malaysia 2011]

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_cba_1.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('gallery-tag') AND tr.object_id IN (6444) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_cba_1.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.*, tr.object_id FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category', 'post_tag', 'post_format') AND tr.object_id IN (295, 2453, 6837, 11101, 11532) ORDER BY t.name ASC

Piala Malaysia 2011

Suku Akhir Piala Malaysia 2011
Terengganu vs Kelantan
Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah
10 Oktober 2011

  • Video: Terengganu 3-1 Kelantan

Related Posts

293 Responses to Video: Terengganu 3-1 Kelantan [Piala Malaysia 2011]

  1. padan muko demo..hahaha..go..go..ninja turtle..

  2. terengganu nelang! katok biar rabok!

  3. mne video err…xsabo nk tgk nih…!

  4. @mr paad : lame ni sek ye ingt kite penyu bese haha..padahal kite ninja turtle..

  5. mari kota bharu ni ..keno katok laa penyu…tk tubek palo laaa…ahahahah

  6. ha..ha..ha.. nelang gapo sek ganu. ganu kalu nak mene dgn kelate meme keno harap lagu tu la. keno team kelate main tok cukup ore baru buleh mene. kalu main 11 lwn 11 kaloh parok la sek ganu.

  7. yo dop demo kecek,,,dlu 11 lwn 11 pun supo ler je kaloh nye,,,jgn duk ckp besar gak,,,hahha

  8. kelate nok buat gol 2 atau 3 butir di kota bharu mudoh jah. sek ganu jange nok buleh 1 gol. nok masuk kotok penalti pun terberok dulu. kelate ake main habis habisan. jange lupo kelate masih ado senjata sulit n kelebihan away gol.

    • hahhahaha..pah ni wak tubek senjata sulit tu..bia jadi gatung hayung,memang menang awok kelatang sebab awok tganung takot tengok awok kelatang wi senjata sulit…hahahaha

      • haha memang lawok sek2 kite….

        • demo ni seks2 ganu guano ni memang dok puah ati jak dulu lagi nok kato bodo benggong dokleh cakap wat naik angin ore jak takpo acu try jumaat ni guano kali ni bakar bas ko keto ko dok kiro seks2 mung ni memang natang dok reti nok dudok diang nge klate jah buat hal natang gapo nih

          • Relak ah..mung asal skit nak bakar bas…komang spanar goh!!!

          • mnde k.ikhwan duk sebut seks2,eje la molek,x panda ke guano??seks2,mg ingat kocak ko??hahaha…g keda beli timung,siang ke mg…!!!

    • sulit pale hotok mum gitu…hhahahha tadop modal nk wi doh..wkwkwkwkw

    • hahaha… senjata sulit?… hahahaha.. lawak lawakk..

    • kelantan berok cair

      senjata sulit ke. wayang kulit ke. kulit kijang ke. lantak ah. sek kelate kecek besar..!! bak kata pepatah, besar taik dari jobo. hahaha..!!!!

      • btul doh tu…base orang gong gtulh…terimalh balsanya…mcm mane nk meng alu gong…base gong xleh nk ajor..dr dulu doh tau pragai sek barak nie,,,

    • senjate sulit mu??? hahahha… mane gop senjate sulit mu.. dlm sluor?? hahahhahaah.. ckp besor sek puok ge mu er… ntg bodo… kaloh tu kaloh r bodo… tu tekan ntg ape… haahha… g stadium KB? adop hal ite… nk tkot babi ape.. bkn sek mu brani ngt.. mulut je lebih… away gol??? sutir gol nk bngge… sapa dinung ganu sumbat sutir.. mapuh r awy gol mu hor… wak babi ape.. bkn nk ckp beso tp biar puok mu sdr sket… kaloh tekan…! ahhaha.. cam budop tine berebut bapok er.. hahahahahahahha..
      peteh ganu peteh

      • kecek jah panda sek mung.klu brani mr sorok n wak mulut d kb.ore klate brani g ganu,tp skalo sek ganu mr kb pun nyamar pakai bj TRW.baso dasar nakut..

        • kawe sokong…oghe klate sampai s’wak dio buleh g…kito tengok oghe ganu maghi ko dok kb…ha ha

          • dah g la bulan pong sek mu x pah mano jgk mulut jah lbh2, bau budu plok tu, made in golok prangai mcm jakun

          • dh mmg dh awok mg mri sini x pe….sek ganu bertamadun…x mcm awok mg x skoloh…kalah nk katok org…mcm budak2..nk bakar bas la..awok mg rmai jer brani….malu la siket ke tok guru..alim ulama..anok buah hancur lebur….tabiat mcm kere..ni ak kte ke hok bodo x skoloh sbb member ak rmai gop bdk klate…molek jer perangai…

  9. Mulo kaloh kes gol sendiri, tuh pon main dlm maso kecederaan, doh la 2 kali maso kecederaan….haha…try koto bharu plok la….

  10. demo jge oyat gi2…ari 2 wi jah…nk thu mari kota baru…nak tgk sape nele

  11. kltan main lapan org blh la mene

    • anti kelantanese

      fuck kelantanese..jahanam kelantanese..pemain klantan maing mcm brekmok..bodo..

      • brekmok mung la ganu..mu cakak po mung hop maing…lapr nk kecek la…

      • PEACE sek pata timur

        doh bakpe mu bodo ngat beci pa gtu seme?org tganu ciptaan Allah,kelantan pon same..sesame Islam laker kang?mu cakak jgn mcm adop agame,anti ni la,fuck tu la..mendape ni..malu ke tganu je..

        • weh mu n org ganu sje j tp bodo pe taik…xbaik anti2 sesama islam n…mcm la mu main jgk bola mlm ak n org ganu ugok tp xla sapa nk bnci2 k org sapa g2 seme..

          • x saye mulut sungguh natang bdk ni,acu tunjuk muka gak d kb pah kecek lagu 2,ore ln kritik jgk tp xdok la nok fxxk2 n anti negeri,klu mung bagus sgt g selection pah main,tgk sapo bgs n x bgs,entah2 mu ni xdok kaki xleh main pung..

      • budok baru nk up

        ckp baik2 sikit der.. xperlu nk f**k2 negeri.. aiyaaa, ini olang manyak langsi. lu umor brapa eh budak? mentaliti kelas bawahan. suckss!

      • terengganu gigolo

        fuck tganu!!! main pat diri bulih r!!! mari sini aku liwat belako sek2 mu nih!!!

        • aaa,,,awok nie xingat doso pahalo ko blako2,,pasa bola nk baloh,gocoh,,acu gak jihad ko jale Allah,,semyang bia cukup,poso bia penuh,,wat baik ko mok pok,,jange la dok ngarut kokse,,kalu hok debe sangat tu g la jihad menegakkan Islam

      • ckp molek sket brader….jgn brani sini je..77

  12. ckap beso okmo….natang ape x thu

  13. kalu kalah gak.. ado selalu alase dio gak kelate nih.. kalu meney.. senyak.. bor kecek agah la kelate weh… keno dos 3 butir.. balik kelate balek

  14. xtubik stadium ganung kalu g klate main lagu nih…bekem abe kir kito ari ni pom…

    • pulokk doh.. mum nge sek laen bleh r mum nk timbok.. ingat skit rekod lame2 pyokong tranung.. tu be.. kalu dok dang zaman mum.. mum tanye org tua kapung mum tu hok berahi tgk bola dulu2…

      • mung ni pun seko jugok kecek bodo…acu tryla buat kat koto baru….tgk sapo brani dok cakap jah bodo..kecek atah angin

        • k.ikhwan…x payah nk komen la..org mcm mg wak buruk name klatan ngan tok guru jer…kalu berani mane2 pn buleh settle…x payah tggu sek ganu g kota baru pn..

  15. adat main ada kalah menang. biar profesional kita ni. kalu nak main baloh baik masuk gusti. kalu nak kata mengata baik masuk politik. kita tengok di kota bharu pula.kelate menang cara dgn profesinol baru bijak

    • profesional mende gok?acu tra tengok video,daudsu bahang guane asaari,mainang mennde gitu?…eleh profesional…profesional jubing mung…

  16. nia layok dulu baru bual..3 1 baru kecek besar doh..xnelang laso//..

  17. sek ganu kalu g main kota bharu jaga molek tule kering tu kei balik kena teri blako…

  18. huhu… sapa dok agi sek2 mum balik tu… kot2 bereti minung air batu 6

  19. Ore Klate Ore Traghanu

    tgk komen2 dlm nih, bilo bola gak, x nmpak dh kito ni ore islam ko dk..ingat..pkat2 ingat..nabi ajar dh..ore islam bersaudara..ingat molek2.

    hk jenis paler sumbat tuh,jga molek kata2..dosa x nmpak pn depn mata kito..

    bola-bola jugak tp ingat tek hk akhirat

  20. salam…

    nok suko braso baco komen ore mudo zame loni… duo2 pihok hok komen ado mace2. kpdo blako hok dok komen nih, tlg tnyo spth ore tuo msg2 rano hbgn KLATE nga GANU dlu… Klate nga Ganu ibarat adik bradik doh. zame pakcu mulo xdok dok baloh lgu ni mo…

    Jange la dok baloh samo puok kito nyo apotoh lgi keh bola… Kito ore pata timur ore beradat…

  21. hahaha,nk wat gno daroh mudo…tp tu la sepatutnya ganu dgn klate kna gabung bru la sedap…ni gak kjoan nk baloh jah…

  22. macang maing rugbi jer sek2 kelatang ning… gi lawang new zealand ah kalu nok maing gitu gok…

  23. natang daudsu…main bola macam ……….pndai ke dok sek klatan main bola…

  24. dang kaloh gok,mcm2 la..pngadil duk awok demo wt x reti je..tp nk wt gane awok demo nelang bodo..hahaha..
    tgk ke player,rmai sek kbgsaan tp x pro lgsung..nk menang pn jgn r sapa nebeng sgt..mcm la duk rnking top10 dunia..Barca vs Mu pn dok sapa men gini nk mnang..napok ngat tekang kes kaloh taun lepas..hahahaha

  25. PEACE sek pata timur

    DOP SOH NOK BALOH AH SESAME ISLAM,SESAMA PATA TIMUR WEYHH..OLOH BOLOK LA SEKOR2 DUK BALOH NOK TIMBUK LA NOK TERI LA NOK GAPO SEME BENDE ADE..HOK MAEN KASOR “PEMAIN BOLA” YG KENE KAD “PEMAIN BOLA” KITE FANS PERLU KE JADI KASOR PE “PEMAIN BOLA” TERSEBUT?? hok comey kite ambik hok busuk kite buang weyh..nde laa sek2 ni..bobok air nguh..bawok ngucap gop..

    • Setuju sangat tu weii..dok soh nok baloh2 la…wak buruk nama sek2 pata timur je. Orang luor duk kata kita takdok tamadun la, mentaliti kelas bawah la, dok profesional. Padan kena kutuk,kena suka dia sek2 dia je. Kita penyokong2 Kelate n Ganu nie cuba tunjuk sikap profesional sebagai penyokong. Baru2 sek2 luar respect sek2 kita. Tganu & Kelate sama kuat jek. Hok kuat2 dalam Malaysia nie, Sek2 pata timur( KITO blake seme tuh) Hok hebat2 UPSR pun sek2 kita. Bak kata mmg pata timur hebat2 blake.
      Jadi, jangan bagi org lain pandang rendah ke kita. Profesional tu penting. Sedar xsedar, sebenarnye kita duk balah gining akan beri kesan negatif ke player skali. Jaga akal,perangai,mental kita masing2. duk baloh sokmo xdok kesudahan.

  26. Pink Warriors kena blasah

  27. KELANTAN vs SONGKHLA FC
    1 : 3
    .haram makan budu

  28. Pingback: Video Dan Keputusan Terengganu VS Kelantan Piala Malaysia Suku Akhir Pertama 10 Oktober 2011 | iqbalhakimi

  29. biasa ah..kelatang kam kelab no7 di asia tenggara.. trg no 100++..kalu kaloh ngn tr, malu ah beb..haha

  30. KECEWA, KECEWA KECEWA.
    KECEWA DGN PEMAIN PASUKAN AKU YG JD MIKE TYSON DAN ADA YG JADI MCM BERUK PANJAT PAGAR..
    BODOH DAN MEMALUKAN… YG TTG PERANGAI PASUKAN DAN PENYOKONG LAWAN TU, AKU MALASLA NAK ULAS.

  31. duo2 belah bodo blako…dok baloh ko bendo lagho..sek2 jeng krenggg

  32. Xyoh dok bloh….kto tggu 90mnt lg….Lpas tu bloh la sek mu…

  33. aku ank tganu..saeng kacik ngn sek klate.sek besut..rse kcewa tobak pong sek ganu duk bbaloh2 ngn klate keh bola..alah nyor tobak pom..ilek2 dh la..sokong negri msing2 pstu ngate ke sek lain skit2 dh la jgn sapa bbaloh..malu gop skit org lain duk tgk kte baloh xrse cm bdk kechek ke..
    -john.koya.smart.ngoti-

  34. bagi kawe xsoh dok wat kiro mano la komen2 hok kurang ajar turh, wat2 xnapok jah. sbb kito buke tahu umor brapo hok jah ngomen nieh. 9,10,11,12 tahun jolow bokalih. ngomen wat sakit ati jah. rileks sudaaa

  35. Bulih g bukit jalil pulok ah taun ni..T-TEAM vs GANU
    wakaka

  36. Nanti tengoklaaaa hari Jumaaat ni……Klate nak sumbat 2-0 jahhh……biar Mat Said terkejut…..sampai tertelan gigi hok ado dua batang tu!!!!

    • tibe2 ganu tmboh gol sutir… menang la ganu…. g melancong plop la ganok nye…

    • kito puok klate jage duk nk baloh la..mugo kito kaloh sebab puok kito main dok comey .duk bahe ke kaki ore…kito trimo jah kaloh ni…kito meme x leh g tahun ni..gak

  37. Tak keterlaluan kalau aku katakan, kekalahan Kelantan adalah disebabkan sikap pemainnya yg tidak sabar dan bertindak bodoh sehingga Kelantan mengalami defisit pemain. Hrp Anwar pandang benda ni serius dan ambil tindakan tegas sekiranya perlu

  38. jange di baloh gak..bola jah ni buke pasal agamo pon..

    • betul.. betul.. hok ning laa orang yahudi paling suka sekali.. sebab, orang islam bbaloh same sediri.. sebab apa.. sebab BOLA.. hihihi..

      Bila bbaloh gining, jatuh haram lah hukum dia.. Kalu wat menda haram, balasang dia menda?? Fikir aa sdiri..

  39. ni aku luga tgk liga malaysia…sikit2 gomo…maing dok balah mane…mcm budok skoloh jah…sbb tu bola sepak kita dok leh gi jauh…

  40. tahniah..terbaik trg kiter…terima lah hakikat kl dh kalah..yg penting menang..dh kalah senyaplh..nasib baik xdok bakar stadium..biasa kaloh bakar stadium sek barak nie..tp sek barak dok berani dgn sek trg..huah3

  41. xpuah aty tobak ar tgk mail kne kad meroh padehal sntuh siket je! nak main bola ke nk gocoh ahu..nk gocoh g gusti ar…!!

  42. dok soh dok baloh lah lakow… islam dok suroh tuuu…kitow cumo nak tengok game hok comey…tp gak game smale napok sgt attitude & mentality players di m’sia (pade doh ranking FIFA bui ke-140++…pakat2 nilai sendiri lakow deh )

  43. Justine Timbabalak

    Doksoh nok ditebeng baloh r… napok doh ganu menang.. Kalu kaloh pong, still ade T-Team… nelang r ganu kite, Mad Said wi pitis pulok napok gaye,,,

  44. dok payoh baloh la weyyy….Yahudi bowok Sukan ni…kita main je lah..jangan baloh…spatut bulih pahala ,dpt bertaaruf sesama insan…ni pakat nok baloh…bulih dosa la weyy…..adat kata..hok menang sorok….hok kaloh senyak je la…. main smula plok..

  45. ok semer…bo la dok baloh lagi…stakat tengok sudoh…jangan jadi orang gong lakow…musuh2 kito pakat tepok tangan suko…sek2 pantai timor biar cerdik lakow gitu…

  46. kah3…sep ambe telang bulat3 r sep3 mung barat ea…

    • mung nok hebat staro mano gakkk…last2 baham tanoh gok ehhh…sehebat2 firaun pung baham tanoh jd jangan dok mangok kito nih

  47. lek lu awok3 sap kok lu :p
    pahnie kiter wi woh nyor atah pale sep3 ye…kah3

  48. xbaek baloh,samo2 pntai timur kn

  49. bakpe la sek2 mung nih, bola je pun nok baloh

  50. matsaidgigihudoh

    kalu biso mari kota baru nanti gantung dero terenganu di keto tu…nok tau biso ko dok…ataupun kereto plet T tu beringat sikit……kalu nok kenal rabu ko khamis..ehehehe

    • sak duk jadi gitu gak puok kito ni…
      jange duk tunjuk kito ni mesing sgt gk…
      jange duk tunjuk kokre pranga puok kito lgu ni eh…bowok2 ngucap boh..jange duk ambik kesoh ore oyk gapo pon eh..puok2 luar suko sgt la puok2 kito duk baloh ni…soba2..

    • baso ni samo melayu brani sgt eh…doh waser brani bakpe dok gi lawan yahudi di palestin tuhh

  51. kawe nk tngu smpadan jertih tuh…. nk baggi pitih mano sek ganu hok mari kb jmaat nih…haaa situ duduk…. pakak mari blako la klu braso ninja turtle gak…. kecek sajo dok jadi…..

  52. Rilek2, kes bola nok gocoh parok, anak2 mudo kita leni gak, bahayo2, kes bola pun sampai lagu ni! Fikir molek gak, main untuk gapo?!!

  53. tok guru cap ayam

    Owoohhh hebakk ngat set dia, takut waseang rasa nak kencing dlm seluar jer… Debor doh rasa, ngat, ngat, ngat.. Fuhhh takuttt rasa nak pakai plat T, nak buang lalu rasa no plate.. Pakai H lah plok hukhukhuk

  54. ganu xrok cokeng

  55. Puas hti tgk video…Gnas sgguh set Klate…tpt lwn pu dio peteh penyu ni tpt sndri xthu la…Jaga2 penyu..

  56. nate sek ganu..mu tggu jmaat ni. xleh pyokong pmain aku nk timbok…kito bakar bas sek dio… nate nk tjuk hebat dlm gok sdiri..

  57. Haha…gnas mat said ni…jgn oyak gitu…nt xmari lgsung sek2 penyu…xleh nk gomo…

  58. Memey lah, dlm gok lah nk tnjuk hebakkkk pun.. Tp biasalah se malaysia tau doh awok2 mu ni time ramai jer berani ooo kalu jumpa se sama se nk TENGOKKK, ngembek ke dok ngembekk…
    Ckp mmg lah agas, dok kena batang idung biasalah, tolongggg…. Takut wehhhh…

    • demo kecek supo x se hidup lmo…demo pernah make nasi ikut woya….aku jempu mu mari stadim kb jumaat ni,,nk tgk sapo nele

  59. bia dok baloh pon ..buke buleh duit…. bendo x abis ag ado maso banyok ag gapo pon buleh jadi 90 minit ag kea…. doh nok kaloh nk wt guano…. buleh doh pialo 3 butir taun nie wi la ko ore lain pulok pege jange tamok la sek kito … ado rezeki gak ado x dok gak nok wak guano buke kijo kito kijo tuhe blako… bereh awok2 jange baloh deh mugo sunat blako doh kea po budok baloh2x nie…

  60. sero brani mari lh klate sep2 ganu weh..mapuh eh sep2 mung..kalu buleh pengadil supo male mapuh pah ko pngadil lh..mari r brani gak ..bo kecek sajo xrop weh..

  61. Klantan dah kalah, wat cara kalah lah… Nak kecoh2 plak, muehehheheheh
    .
    Cam perangai beruk tol la klante2 nih

  62. weh sep ganu kalu sep mung nk main secara bertahan baek xsoh mari maen d kb lh…aloh eh sep mung tu..

  63. beruk2 kelantan hanya berani kat tempat diorang je, tu namanya jaguh kampung , potong je kote klantan bg mkn kat babi… Muehehehehe

    • woi beruk gergasi…pegi jahanam lah kau

    • Woii..celako..puok2 aku seluruh M’sia pun g tgk bola sapar Saboh Swok kalu puok2 mung mapuh kerah lar nok tengok stadium away, pat sdiri pon xlebih 15 ore g tengok.! Mari lar doh braso nok kerat sangat gak..

  64. tau dh klate x mng…..ce tengok FA Cup…kaloh gop lbih nyokong klate siket agi..

  65. nampoknya…..record Ganu ngan klntan selalunya berpihak kpd Ganu……..

  66. Glamor sgguh KElanTan….Page Kputusan2 prlawanan lainxde la komen bnyk sgt…Sbb tu la rmai org dengki nga KElantan..

  67. tadok video penoh ke…???
    upload mula r..!!k

  68. Bodohnye natang2 klante nih, nak marah2 kat ganu plak, sedangkan penyerang klantan norsahrul tongek org tganu… Khakakha…..
    .
    Kalau nak harap mat budu mmg xbleh pakai

  69. penyu kow lagu tu??

    haaa…puok mu igt ganu…buleh tmpt mu gak..tokleh seleh sikit..nok makey oghe slalu..mu igt mu igt.. maghi la puok mu..aku nok ceko batu pele biar pecoh skali..

  70. tok mung r bodo!!bhase bodo blake org klate ni…bkn nk kutok ngt beno..p mmg jnis sek2 mu dop leh trima knyataan!redha jelah!menang kaloh adat prtndingn r boh!ni dop..kalu kaloh..mula r bt serabut ye!wak hncur stadium org..bt rusuhan!dop sedor diri..team laen kaloh gop..p bereh je trima kkalahan tu..doh la brahi ckp besor..agok2 r boh..hdop ats dunia ni jgn nk hdop berpuak sgt!aku kwn skapal ng org klantan..majoriti prangai rabok blake!wak nyusoh ke org ade ah!kesimpulannye..redha dgn mnde yg brlaku jelah..xpyah nk wii alasan!semua tu ktentuan ilahi doh..salam

  71. isyaallah kelantan boleh kaloh ko ganu kt kb nanti..anggap blad denden ar nie sek klate ko ganu..kelantan boleh

  72. awok2 klatan metaliti kelas bawahan,asal kaloh ckit nk gocoh.x leh trima knyataan lagsung…relaaxx ah boh,kaloh wat cara kaloh lah

  73. SAPE2 HOK BALOH DLM NI, SAH GOLONGAN YG BODOH. DISEBABKAN BOLA, SANGGUP MAKI HAMUN PADAHAL SAMA2 ORG PANTAI TIMUR. SEDARLA… XKAN SBB BOLA KITA NAK BERGADUH. ADATLA MENANG KALOH PUN.

  74. nak bermusuh boleh, tp setakat dlm stadium jah. tu pun setakat berebut bola. Jgn bawa dendam keluar stadium. kita dahla berjiran, sama2 mkn budu, nasi kerabu nasi dagang. jg la adat pantai timur

  75. Hello sumer org klantan….terima je lah kekalohan nie ngan hati terbuka….one malaysia….bukannya one kelantan…macam x sedar ni…semangat kenegerian kuat sgt sampai x tau kite ni satu negera…

  76. terengganu gok menang.. memang best r jd warganegeri terengganu… peteh ganu peteh..

  77. spatutnya buang je klate dari Malaysia ni..orang dia ni byk berpuok2..bodo punya manusia!!

  78. AKU RASE HUJAN JUMAAT NI..MAIN GANAS DAN GANU MAIN
    TAHAN GILA2.KARATHU KENA KAD MERAH GAN MANAF MAMAT..KELANTAN MENANG 2 1. TAPI GANU LAYAK.. TAKBIR3.

  79. mum bodo gilo babi…..klate x gtu….mum patut keno buang dari malaysia…fitnah ore kokse gni…kije nk pnas line jah….BODOH…

  80. kelatang dok soh nok koya la..baru 2 3 taun ni naik..koya man u etek..taun 2007 duk main liga fam ngak lagi..ciss..mase tu mane trw..mane die hard fan..padan teguk botol bude je..

  81. slm semua…sedih ana tgk post masing2,,ni ke nabi saw ajar kita?mane pegangan kita?caci mcaci,hina mhina…masyaallah..

  82. pergaduh dan layangan kad merah kelate dan ganu….ramai permain cedera…keuntungan pada selangor nanti di separuh akhir…..mana penyokong ganu sila la main kb…bukan nak fight tapi nak tengok kehebatan ganu ni…sebagai sukan malaysia

  83. Tok Guru Benggong

    Mmmm… Set2 puak kelate ni dok pernoh belaja dr sejarah, dia dok ingat masa zaman wan ezila, anuar rejab, zamri mat nor dulu masa penyokong dia gocoh dgn awak2 kite, puak2 dia kena katok kt set2 Batu Nam dulu sapa mampus sorang.. Polis escort awok2 dia sapa kt sempadan, ni ada ati nk tnggu sempadan Jertih konon, tnggu lah aku nak tgk lagu mana nelang sgt awok2 saf generasi baru lening dn aku rasa awok2 otai dia tau langit mana tinggi dn rendoh…

    • bubuh namo tuh bleh tahu doh mu ni ore jenih lagu mano…baso xdok adat…buke tok guru bengong tpi mu tuh hok bengong nyoh…ko crito pasa katok ore..hebat sangat la tuh…baso gong…

    • demo la benggong n bodo….
      Mu guno name x guru bakpo….
      x guru wt sakit ati mu ko….
      nate ni….bodo x habih2…

  84. Peteh ganu peteh..:)..kpd smua pnyokong jgn gduh2..bru laa maju sukan negara kita..

  85. kalah menang adat permainan la…watpe nak gaduh2…memalukan bola sepak malaysia je…

  86. olorh klte , bakpo yg keras hati ngak ! yg kaloh 2 kaloh lar , x yoh nak wak besar karo nie. klate wak debe yo , yo tak tgok lagi ganu debe gano . kijang lawan ninja turtle .
    demo ingt kawe penyu biaso ko ?

  87. Rileks blako geng2 penyokong…… hari jumaat ado lagi… mene ko kaloh ko…. adat menne gu….. jange dok nuppoh laaa…. kito pakat sokong team masing2…. balloh2 ni bulih nyakit jah…… buat gappo gak nok tunjuk debbe…. tengok player kelate nga gannu, pasal x leh kawal emosi…. takdok pasa2 2-3 ore x leh main jumaat nih… x ko pening pallo coach….

  88. jange bimbe puak klate…kito tengok jumaat ni sapo jaguh…harap main bola jange main ore…set ganu tu brani pat dia jah..abih2 pekong keto d batu nang… dol cacang ttepi jalang..tubuh hitang legang…napok buah ppelang…kito tengok stadium kb,maghi brapo ore… kito cuah budu atas ppalo kalu napok meto.. haaaaaaaaaaaaaaaaaa…

    • g mapuhla demo..bodo sokmo..balok ng jire kito wt gapo.. biarla ore ganu nk kato gapo pun..kito trimo jela hakikat

    • Bakpo demo ni menghino diri sendiri sapa lagu tu sekali? Kito ni diberi Allah akal ye sempurne.. Jadinyo kalu kita bercakap kot ser mace demo tu..takdok le harga diri lagi..Ambo pun malu ada ore Kelate mace demo.

  89. manchester united

    fuck liverpool

  90. fuck yahudi,,like2

  91. bodo la sek2 mun ni..psal bola pon nk baloh.kito islam blako boh..ado otok pk la,,mugo bsar blako doh..klate ganu jiran boh..gapo pon tokleh..

  92. Rooney…..awk pnah mkn bola?

  93. jati ganu duk klate

    oooo…berat lagu ni gok…relax suda le…ckap wak tamboh dosa je…kite tgok je sape yg menang kek g… jgn dtamboh lg dosa yg suda bnyok tuh…komen baik2 gok sket..ni la mentaliti org2 yg x brpelajaran…komen xingat dunia..bile brsemuka nakut blake…ingat Tuhan sket gok…kecewa ak…

  94. eerrrmmm,,,,syer x pernah rse bola….

  95. Islam sama Islam nk baloh..bodo duo2..

  96. lagu org kaloh…..gitu lahhh…ari jumaat nih wk turun golkeeper ngn marzuki doh ahh 2 org…11 lwn 2…mu amek r skali referee main biar ckup slalu 12 org…bley tgok r sek mungh gune skill taik d
    ok jubborr..huhuhuhu

  97. Aku rase refree smalam ni… kene bayor.. nk wi sek klate nge sek tranung baloh pasal kalu bleh yer nk wi player utama dokleh nk maen jupe sparuh akhir ekgi… kite penyokong bahang bodo blake… wkwkwkwk renung2kan lah. wahai penyokong fanatik klate & ganu..

  98. bakpe kita nak baloh2 sini..islam sama islam duk baloh..menang kalah adat permainan..cuba kita tengok set mat saleh main sukan..dia org tak dok pun baloh2 sama penyokong..paling kuat pun dia org akan salahkan player dia org sendiri..tak dok nok maki hamun ke saing2 sendiri..dia org org yahudi, kafir tapi masih boleh berfikir sesama sendiri..kita nie org islam tapi duk baloh..menang kalah tu biasa la..terengganu penoh kalah dengan kelantan..kelantan pun penah kalah dengan terengganu..so terima je la hakikat mana yg patut..bagi kita bagi moral kepada pasukan kita dengan cara yg betul..kita duk baloh pun tak dok benda kita boleh..hanya dosa yang kita dapat..kita tengok je kesudahan jumaat nie..kalau ada rezeki tak akan kemana..yg penting berusaha dan bermain lah dengan semangat kesukanan..kita sebagai peyokong kita sokong demi kebaikkan pasukan kita..nama pun penyokong..kalau tak sokong buat apa..jgn duk baloh..entah2 kita tak tahu yg kita kata mengata tu kawan kita saudara kita..masing2 guna nama lain..yg penting hidup islam..

  99. baloh2..pahtu time malaysia main2, masing2 duk peluk jugak..set kelate ke ghanu ke..mana2 pun..semua tu pemain malaysia gok..hok penting kita sokong utk bagi semangat ke pasukan kita. fanatik pun atas dasar nak bagi semangat..jgn fanatik sampai berbaloh, caci n kata mengata sesama sendiri. gi mari umat islam beleka. kalau duk kata gi mari pun salah kata boleh timbul fitnah lok..saje je buleh dosa..nok ke semua

  100. Go go Ganu ! Buktikan orang ganu lbh matang, lebih berbudi bahasa !…. Jgn ikut emosi, biar org kata apa sj, yg penting kita masih memiliki akhlak yg terbaik !… Pemain… penyokong Ganu, T-Team—> Mabruuk

  101. Apa lah korang duduk memaki hamun sesama sendiri..Bahasa yang dipakai tidak langsung menunjukkan kewarasan dan ketamadunan orang Kelantan dan Terengganu. Untuk orang Terengganu, kurang sikit perkataan “brekmok” tu pasal ianya berasal dari “burit mak”..dah burit mak siapa kalau bukan yang memakinya.. Untuk orang Kelantan, memang kita tahu suka melabelkan manusia dengan haiwan..Perkataan “nate”, “menate” adalah berasal dari “binatang”..Adakah anda terlalu ghairah untuk dilabelkan sebagai “binatang”? Kalau insan lain dipanggil “binatang”, maka anda sipemanggil pun adalah juga “BINATANG”

  102. AKU CABAR PNYOKONG2 GANU MARI TNGOK AWOK2 DMO MAIN D KOTA BHARU…..AKU RASO SEP2 PNYOKNG GANU MANO BRANI MARI KOTA BHARU MUGO PNYOKONG2 GANU XDOP TELOR……..WAKAKAKAKAKAKKAKKA ~~GOMO KELATE GOMO~~

  103. bola2 gop….smaye magrib jnge lupo….

  104. jangan biarkan sifat mazmumah menguasai diri, rosak hati maka rosaklah iman, kita nie saudara belaka, jangan kerana permainan dunia menyebabkan kita menjual agama untuk membeli dunia…. insaflah wahai umat islam..

  105. jangan baloh sep pata timur, kaloh menang pon bola je….
    x soh la jadi gini balas kes bola…
    patutnye kita sep pata timor tunjuk contoh yg baik ke sep negeri lain…

  106. Kalu samo cukup xtetu sep Ganung woii..Awal menae lg Klate hilae 2 player doh fok mung xleh wat gapo jgok..Supo menae pialo FA aritue pun nasib jah mfok mung, kecek debey dale nih..turun KB lar plok tengok gano fok2 mung.!

    • kepada sokernet sila tutup laman ni.. SEMAKIN dooh lalu budak2 ni..tak tau halal haram dalam budi bicara…dah jadi macam puak syiah dan sunnah. nauzubillah..

  107. ganu gilo…………………..
    ngoya sedak………..

  108. mung berani sgt set ganu…mung mari jumaat ni…katok mapussss

  109. aku bkn penyokong tganu or klntan tp stu bnde je aku heran, knape setiap kli klntan lwn mne2 team, msti akn ade pergaduhan. mmg org klntan ni ske crik gduh ek. lempar mercun, pnjt pagar…mmg dri dulu lagi aku perhatikan org klntan ni.peminat dgen cre sndiri, pemain dgn cre sndiri.mmg xde moral lgsg. aku bkn la nk kte ngri lain baik semua, tp klntan mmg dah thp truk sgt dah. tiap thn ade je bnde x elok pastu tarik skli ngri lain. parents aku sllu kte klu bak2 bola ni, mmg team klntan nk cri gaduh je…hrp2 team ni blh la berubah ckt2.

    • wei mangkuk, nko memang bukan penyokong Tganu atau kelate tapi mung penyokong tim hok kelate dan Tganu selalu belasoh! stament mung tu sajo dah jelas mung jenis sakit hati ko rakyat kelate! di kedah , perlis hatta Sgor semuo baling mercun siap ado baling bata jokong lagi! Mu kecek pakai otok skit janganggg cakap pakai kemaluannngg jahh hahahaha…

  110. x soh care la hok komen bodo2 tu…wak nyakit ati jer…kalah menang adat pemainan…hok komen tu guna akal ke otok???lembu ad otok gop..nk kbo x skol pn kurang2 spm blake dh leni…kadang guanae bodo blake…kalu berase gagah tu mg ingt ad lg hok gagah pada mg…nk tggu org mri wak nape…mri cri ah kalu berani….sek2 tganu jage name baek kte…kelantan pn sme…jge penyokong masing2…settle..tu bru org panggil sek kte…padahal hok bodo siket jer…abis punah name baek negeri….

  111. Mmg x bleh tahan lg ngan style kltan…cari pasal je di mane jua…jgn la pakai baju Manchester United tau…itu warna merah yg elit + bermoral…kltan…pakai je la jersi HAPPY…bodoh

  112. mari stadium kelate la jumaat ni kalu ado kemaluangggg hahahha

  113. kito tgk penyu keno pijok ko kijang nati

  114. Banyak2 penyokong, penyokong kelantan je yg xde maruah diri, ingat tak masa bendera laknat kelantan di bakar oleh orang n9, ada penyokong klantan yg protes dgn melondehkan seluar sampai nampak spander…. Muehehehehee jijiknye

    • aku tak ingat la anjing..ops nko gergasi ya..GIANT la ni. giant yang dungu macam dalam crite doremon tu yaaaa?? hahaha..

  115. gomo kelate gomo penyu bior mapuh habeh kat stadium

  116. demo lihat je lah nnt! TRW kaloh ! sek setiu dtg baham sek kelate…natang berukkkkkk kelatee….

    • bukan baham..bahang bodooo..bahasa negeri sendiri pun tak tau ke anjing setiu?

      datang dulu tengok berapa kerat yang ada kemaluangggg Jumaat nanti hahahahaha…

    • nelang ko sek setiu nih?ado hati nk bahang org..mari la kb nk make nasik nge straw gak..haha

  117. selangor_the_best

    lawak bila tgk komen kat sini…apapun…harap Ganu tlg tumpaskan TRW yg xde quality @ ckp besor je….klo kelate jumpe selangor mesti kaloh ah Konfirm….selangor the best…kelate thumb down~

    • wei mangkuk fans selangor..main kat tempat sendiri pun kelate belasah 5 bijik ada ati mau ckp selangor the best! cermin muka dalam lopak babi dulu la hahahahahaa..

  118. set kelate set baik to…?

  119. aler….TRW nasib je baham selangor tempoh hari…BUDU….sedorlah sket ya….skrg saper beraksi ngan cemerlang & konsisten? Safiq Rahim freekick masuk sebutir….90 minutes….masuk 10 butir….kelate xde indra putra doh balik je la…..sleangor tetap the best…TRW baru je nok naik …doh sombong…..f*** kelate….dtg stadium shah alam klu u berani…i dare u!

  120. Beruk2 klantan cuma brani bila ramai2 je, cuba kalau dia sorang2, mesti takut nak mampos, tu la species pengecut, cam anjing

  121. try pakat ngucap blako gak…

  122. Selangor tetap paling HEBAT selamenye..buat Kelantan jgn mimpilah nk jdi juara hik hik hik..dgn Tganu pn xboleh mkn..piiiiiiiiiirah mabuk!..Misi 33 pasti akn jdi kenyataan!..muehehehe

    • wlpn sangor menang 32 kali pon, xgune satu sen pon….xde kemajuan lnsung n xde impak positif utk team malaysia… environement bola kat malaysia pun xde efek…dok syok sendiri la geng2 Gergasi Pink.. tgk la kelantan, menang sekali baru..tp dah boleh cetuskan semngat n menghidupkan suasana bolasepak di malaysia ni..tgk lepas kelantan bngkit, malaysia menang piala suzuki..haaa…GKG!!

  123. selangor pangang….. mum jupe sek pata timor ekgi.. mapuh gop… lawang t-team pun kaloh sokmo.. pengadil ari tu selangor bayor… base setannngg.. nk wi dokrok bile jupe sparuh akhir ekgi… misi 33 palebapok munggggg.. loo xxxxxx

  124. semua team bodoh…terutama selangor dan kalantan.. tahun ni MELAKA akan menag piala malaysia..

  125. padan muka budu kalahh..kakakahhhhhh

  126. Klantit kaloh…

  127. matsaidpelerpendek

    jobo mung kaloh…ado 90mnt lagi berukkkk…, maso fenel pialo FA ari tuh guane set2 mung senyak belake mase alah balik, napok sgt tadok batupeler.

    • la aper lah yg kita nak gdh antara sesama manusia dlm perlawanan bola sepak….aku rasa x dpt aper2 pun…menang klah ker adalah adat dlm perlawanan..aper2 pun majulah sukan untuk negara….

  128. RedPinkGiant + NELANG

    nelang la sgt…sek ganu aku wat aye jah sokmo2…maso ngaji dulu jd pok turut jah..hehe

    fan REdPiNk Gaint xleh blah…baru menang dgn perak da ckp besor…..aritu dah nyawe2 ikan..haha

  129. wakaf cheyeh + pasor payang

    owoh.. gocoh sokmo la, ngelast kite tgok saper hok snyap..

  130. the pink warrior sakit jubo kena liwat ninja turtel

  131. kelate hebat sokmo…negeri yg maju berbanding ganu..

  132. hello adikx2 kelate,

    sedor x squad kelate blom lg sampa final doh ckp besor….pant@…..budu…dtg la selangor….kite lagi maju berbanding klatan yg x bertemadun…kelate kaloh ngan t-team….nok menang ganu payoh la….selangor lebih kuat drpd Klantan !!!

    • giant_xsedor dir

      hello adik2 gergasi,

      Cakap besar ngko ye. Ko penah kalah 0-5 ngan kelantan ditempat sendiri. Maju ke tu? bermaruah ke tu?? Kalau org bangang cam ko mungkin cakap maju kot. Thn ni aku rase x penah lg ko menang ngan tteam kan. Camne ko nak lawan kelantan. Ko ni spesis mabuk ke?? Kalau kalah 5-1 ditempat sendiri tu bermakna korang sekelas ngan team bawah 15 thn. Pi lah mabuk jauh2

  133. mari kota baru!!mari ehh,,nk tengok mhok mano debe!!aku katok mapus sek ganu,mari ehh.sila sila..nate berani tempat sendiri..ciss.leceh pelirrr!!

    • menatang kelatang

      woi sek barakk… mung debe rama jah… kalu seko same seko nakut hapah.. lipat pelir bhg jubo sdiri..laa baso bako cakap besa…

      • Mung ni aku raso x rajin kelua dari kapung mung sendiri. Sebab tu kecek besa sbb mung tahu kapung mung lah. Mung x rajin tahu kapung ore lain. Budok ganung tok paka sebab make saing. Kalu duk kijo sebeloh lua, aku jupo sek2 ganung hok paling xdok pelir skali. Kaki batu api pung dio jugok

  134. penyu belimbing nelang makang tahik

    penyu pondan liwat gergasi pinky….balik awallll

  135. CIS Kelate…mung ingat Klatan konfirm mng ke? shame on you………x tau malu….FA CUP 2011 sape mng? penyerang no9 pasukan HAPPY but BUDU tuh asal mane yeh? anok jati Ganu jugok wehhhhhhhhhhhhhhh…..

    • CIS ganung…mung ingat ganung confirm mene ko? Shame of you……. X tahu malu…. Ligo super sapo mene? sapo penah kaloh 3-0 dale kube sendiri. Kecek besa x habih2. Mung pujuk ah Mat Yo sapa dio maing dgn ganung. Dio pun malu nok maing dgn ganung. Low class. Panda provoke dn x dok maruah.

  136. Kpd sumer penyokong ganu….pakat turun rmai x2 di stadium KB nnt….dok payoh takut penyokong sek die….islam hadhari Ganu maju…..tahun depang kite offer Norshahrul balik ke Ganu…naper lah nok jadi pemain keloh bwahan?

    • Turun rama2 weh. You are welcome. kito nok saing dgn awok2 ganung. Nok bersahabat dunio akhirat. Silakan mari saing ganung blako…

  137. KELANTEN menang 3:0

  138. KELANTAN menang 3:0

  139. okey … aku naik conpius mane satu ganu mane satu kelantan … hohoho papehal kt tgk next match camne … gaduh mulut for pu55y, nak tgk sape kuat kt tgk atas padang.. =)

  140. Teranung-Kelate Same Je

    Assalamu’alaikum semue kawang2 ganung dn klatang. Aku nok cerite skek sini. Aku memang org ganung, tapi aku dok suke org ganung sebab penakut dn cakap beso. Aku ade satu kes di shah alam dulu. Hok wak mule baloh dgn geng2 jawe adelah org ganung, bile budok2 klatang tulung sek2 ganung, habih pakat lari sapa tinggal budok klatang sorang jah tengoh begomo. Nok mati budok klatang tu keno katok 7-1. Lepah pade hari tu aku bosang dgn org ganung yg tahu cakap beso jah tapi nakuk pahit.

    • Detected!!! Puok2 klantit

    • pah ceroh nipu…hahha aku bleh reke citer gitu rima akor… bodo nk mapuh

    • mung ingat awok2 caye ke citer bodo mung tu? ngaku org ganu konon… chit taik… mung x tau sek klatang kene katok ke awok saboh kt ktn dlu sek ganu hk tolong… bute2 mung nk kecing org…

      • matsaidbatupelirlanjutsebeloh

        weh base babi, mu nk suruh babi mane caye ke mung. tulong konon…cihh.., sek2 mung ni, duduk tepat org jadi lalang..penakut hepeh..tok uboh supe peranga keling paria sek2 mung nih…

  141. Hoooooo…. Malu nok ngaku weh. Kalu bodo tu ngaku lah. Kalu hok molek semo sek2 ganung. Kalu hok buruk semo sek2 kelate. Apo2 cerito pung kito tunggu esok deh.

  142. Bia lah sek ganung nok kato gapo pun. Kito ado 90 minit lagi. Kelantan pernah kaloh, Ganung pun samo. Ko sek2 ganung tok ngaku. Kalu tok ngaku takpolah, kito kiro sek2 ganung mene sokmo. Jange nok bangkang, kito iyo ke sajo lah.

  143. nate ape mu semua penyulah bagus dok macam kelantan main kasor macam berok…………

    • mung ni lg bangang… base bodo sombong… main bola bkn nk gocoh… hk komen pn x tau pasal bola, dh la xleh trime kkalohan lngsung awok mung ni…

  144. bakpe gaduh sek2 pantai timur ni.tengok je la result esok…bola ni main suker2 je.tp kena adil.pemain kena main molek jgn gadoh….

  145. Salam semua ..baloh wat mende gop… adik2 semua.. kite sek pata timor blake.. Ganu nge klate HEBAT blako.. aloh menang adat prlawanan.. agame same.. bukan perang salib.. ni.. tok guru dok suke baloh2 gitu.. kalu brase gagoh kupol sek ganu nge klate naik kapal gi palesten..

    • darah ganu+ kelate

      jolo tu kawe setuju sangat2 kito ni kena ingat ko tuhe sikit gak kalu pasal bola nak katok ore tu nak tetok ore ni acu ngucap banyak2 sikit…player hok main buleh pitis kito hok g tengok lebam butir mato wat gapo tadok fedah lasung x kisoh team mano menang pun sebab kito hanya usaha jas nak mene tapi tuhe blako tentu ke nasib sapo hok mene…kawe sokong hok mene…

  146. pemain tganu,xdok penonton pon leh menang,smangat tranu lain,x macam sek klatang,tau nok cas keting je,pah2 kene kad meroh,tekang.kaloh gok nok nangis.. penontan kelantan plok bodo..klu kaloh,bakar stadium..otok udang la sex klatang..

    • matsaidbatupelirlanjutsebeloh

      takdok penontong buleh menang, lawang sape awang? budok derajoh nang ke? cakak supe otok letok jobo tahik. sek2 mung tu menang main supe org tadok batupeler. kerijaang nk lebong ref je.jetik telinge sikit nye guling supe kene sepak batupeler. base beruukkk…………

  147. guana gok dok baloh ni biar tengok lepas main di KB sapa menang lening x menang lagi …bodo blaka hahahaha

  148. cuba_tahun_depan_kelate

    TRW…cuba tahun depan ya….balik klantan pikir ape nok wak ….ape dok kena….problem ngan gelagat fans hok x beretika kot….bg tekanan & wak kecoh aje…

  149. hah, mane nye video goal nye? tunjuk yg palyer gaduh je ke?

  150. bagus terengganu…kami pun nak sangat kelantan kalah..

    • Klate ake cubo buat hok terbaik pulok tahun depe.Buwi ko oghe lain pulok pialo,mogo kito buleh doh tahun lepas.

      • dok leh jer alasan wi ke org…. mikir gak mende nk kate pun… wt malu jer mcm org x skoloh… try mula tahun depan..

  151. kelantan bodoh kalah hahaha senyap ko yg komen hari 2..kakakaka

  152. Zack,
    Tahniah sebab Ganung buleh g semi final. Nok kutuk buleh tapi jange supoh ore dgn perkataan buruk. Kaloh mene adat permaine. Belaja bersyukur dn jange takbur. Tkasih.

  153. Baloh tugak baloh last kali PM dapat ko N9…erm

  154. yeay,negeri jugak dapat,bangga nya…..macam mana terengganu ngan kelantan?????

  155. salam, bro.. nk kecek tu bia blapik laa cket… x kira klate @ ganu.. kita ore Islam.. ada agama… nk kecek tu bia skali nge agamo nak gak… apo2 hok kito buat akan dicatat mugkar nakir.. jange krn bola dosa puak2 kito btambah.. adat main biasa laa aloh mene.. jangan dok takbur gak kecek niii…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>