Video Kelantan 4-3 ATM [Piala Malaysia 2012]

Kelantan vs ATM Kelantan vs ATM
Kelantan vs ATM | Piala Malaysia 2012

Video Kelantan vs ATM [4-3]
Piala Malaysia 1 September 2012
Stadium Sultan Muhammad Ke-IV

Kelantan bangkit di akhir perlawanan untuk membenam ATM 4-3 dalam aksi sengit di Stadium Sultan Muhammad Ke-IV.

Kelantan 4-3 ATM | Piala Malaysia 2012


Video Kelantan vs ATM [4-3] Piala Malaysia 01.09.2012

18 Responses to Video Kelantan 4-3 ATM [Piala Malaysia 2012]

  1. lame dok tggu. xdok timbul2. bilo nok nyusul ni

  2. Mmg semangat merdeka main. kot2 mano pun pahlawe meroh jugok hero. Game sedap kabar2 habih 90 min. game lagu ni la hok patut tunjuk dale tibi.

  3. bagus sokmo.. nampok bijak biar semacam diberi tekanan emosi dari pengadil yang nampok kurang adil.. tapi pemain nampak relax.. tak lekas marah .. dan hasilnya dpt lah juga sek kelate mene..dgn penuh harapan utk negeri kelate ngan penyokong setianya.. Tahniah Red Warrior.. Mmg jelas nampak kesabaran dan keyakinan tinggi.. gomo klate gomo.. lg..lg..sampai puas ….

  4. Alhamdulillah. Akhirnya kemenangan milik TRW wp 1 ketika ketinggalan. Tp sesuatu perlu dibuat utk perkukuhkan bhgn pertahanan. Nmpk pemain ATM mcm diberi kebebasan bergerak dpn pintu gol Klate. GKG

  5. Hebat sungguh..Banggo kawe. Pemain tempatan sumbat gol. Syabbass TRW, Bojan. Cool n Confidence.

  6. Siapa kesebelasan utama kelantan? Boleh bagi tahu tak? Macam mana boleh bolos 3 gol. Teruk tuuu….. Kalu tak boleh kemas masalah niii teruk kita lawan kedah lepas nii…. Kita kena menang dgn kedah pah tuu lawe tganu senang kot sebab moral dio loni down habissss

    • Jange tanyo siapo pemain kelate tp keno tahu siapo lawe kito… ATM buke sebuoh pasuke yg mudoh TRW jage terlalu banggo sgt. Apo2 pun kawe puji semangat melawe sek TRW tok mudoh terikut perase maroh w’pun pengadil berat sebeloh. Tahniah TRW…

  7. Helmi Heliza (keeper kedah) ngan Forkey Doe (Penyerang Ganu) kena kad merah. Kena gantung 2 perlawanan. Satu kelebihan buat Kelantan. Namun, TRW jg harus berhati2 dan tidak mengambil mudah lawan nnt.

  8. steady sex kito..mat yo jupo dah penyudah..awe smart gol kaki kanan 2..kesuluruhan permainan bepasukan..cuma defend longgar ckit..mybe marlon lincah sng..alhamdullihah 3 mata plng penting..tahniah trw..tima ksh untuk bojan n pengurusan..dan sekongan sex kita hujan panas pun x kan luntur..2 lah istimewa and uniknyer pasukan n rakyat kelantan.aminnnnnnnnnn

  9. molek betul kelantan mng

  10. game nie mmg legend la.. da mcm el-classico.. hehe… kedua2 team mmg terbaik.. salute to red warrior and ATM… dan yg penting mat yo is back…

  11. doh lamo tunggu mat yo score

  12. bodo punyer goalkeeper atm..cam haram jer maenn

  13. berape wei kelate vs kedah male ni..?

  14. seri tanpa mata.. anyways kelantan berpeluang cerah ke suku akhir n mungkin jd juara ntuk taun nie.. amin!!

  15. saya skng kelate sbb tu kg sy,klate skli je klh apbl mnntng terngganu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>