Senarai Pemain Kelantan 2014

Mohammed Ghaddar Kelantan 2014

Senarai Pemain Kelantan 2014

Pengurus : Azman Ibrahim
Pen. Pengurus : Wan Badri
Coach : Steve Darby
Asst coach : Hashim Mustapha
Asst coach : Zahasmi Ismail
asst Coach (Gk) : Ismail Chawalit
Fitness Coach :
Fisio : Zainuddin
Peg. Media : Md Zuki
Peg. Keselamatan : Arif
Kitman : Pok Run

1. Mohd Badri Radzi (MF) (C)
2. Khairul Fahmi Che Mat (GK) (VC)
3. Obinna Nwaneri (DF) (VC)
4. Mohamed Ghaddar (ST)
5. Forkey Doe (ST)
6. Shakir Ali (ST)
7. Fakri Shaarani (ST)
8. Mohamad Shawky (MF)
9. Amar Rohidan (MF)
10. Brendan Gan (MF)
11. Khairul Izuan Rosli (MF)
12. Tengku Hasbullah Raja Hassan (MF)
13. Nazri Ahmad (DF)
14. Zairul Fitree Ishak (DF)
15. Farisham ismail (DF)
16. Nik Shahrul Azim (DF)
17. Wan Zaharulnizam (MC)
18. Faizul Nazlin Sayuti (DF)
19. Famirul Asyraf Sayuti (ST)
20. Tuan Faim (DF)
21. Faiz Suhaimi (DF)
22. Aziz Ismail (DF)
23. Shahrizan Ismail (Gk)
24. Syazwan Yusoff (Gk)

– RedsFCNews




coded by nessus

45 Responses to Senarai Pemain Kelantan 2014

  1. syabas tan sri annuar musa…
    tak sabar menanti kelantan bertemu jdt untuk musim depan.

    • Kenapa jdt aje?Team lain lagi ada kuat2.Nak kutuk jdt rompak player rasa skrg kelantan dah serupa romapk player selangor.hehe

      • Senarai nama team lain takdo ko??? ko Kelate je berani senaraikan dulu nama….hok lain tak berani…

      • sebab jdt poyol…duit banyak tpi pelaburan dapat habuk…trw bukan rompak tpi kontrak x sah jdi pemain boleh pilih mna2 kelab yang di nak main..mcm jdt plak kontrak sah dan pemain x bleh pilih kelab yang dia nk main cz kontrak ada tempoh setahun ni baru kita panggil perompak…tpi kuasa punya pasal yg salah jadi baik.

        • Kalau kontrak tak sah,mamat botak tu kena pulangkan duit pendahuluan pada FAS. sebab FAS dah bg pendahuluan la bro. Safee tak ada bayaran pendahuluan,cuma cakap mulut,tp FAS dapat pampasan semula. Cuba kau cerita pulak pasal duit persatuan dah masuk poket mamat botak tu. Takkan nak biar je,atau sedekah. puiihh

          • ye betol kontrak dia x sah dan dia(nazri ahmad) ada menerima duit pendahuluan daripada fas dalam bentuk cek dan cek tersebut belum di cek deposit lg.maknanya nazri ahmad hanya menerima sekeping kertas cek sahaja bukan menerima cash(RM) jadi dia x perlu pulangkan balik duit2 cz dia x ambk pn duit 2.kaji dalam2 dulu sebelum bercakap.dalam undang2 pn ada menyebut bahawa jika pemain tida menurukan tandatangan disetiap kertas perjanjian maka perjanjian itu tidak sah.

        • Bodoh la kau ni,timbalan presiden FAS pun dah bersuara..macamana?kau jawab sikit.

          Timbalan Presiden FAS, Datuk Mokhtar Ahmad tidak mahu lagi imej dan kredibiliti FAS tercalar dengan situasi seperti itu selepas turut ‘dipermainkan’ oleh Mohd. Safee Sali sebelum ini.

          Berbeza dengan kes Nazri, Safee sekadar bersetuju menerusi perjanjian lisan untuk menyertai Selangor dan kes itu selesai sejurus pihak Johor DT juga bersetuju membayar semula pampasan kepada FAS.

          Mengulas lanjut, Mokhtar mendedahkan, FAS memiliki bukti iaitu perjanjian kontrak itu telah pun ditandatangani pemain berusia 23 tahun.

          “Saya ada bukti di tangan saya yang mana kontrak perjanjian yang ditandatangani oleh pemain itu sendiri (Nazri). Kita boleh tahu siapa yang tipu nanti.

        • Kalau dah bayar walaupun pendahuluan,bila duit tak pulangkan, kira pencuri jugak. selangor fa bongok rupe. mesti kau pernah kena tipu,kau pergi kedai runcit dah bayar tapi amik brg tak cukup kat rumah ada resit tapi diam je. bangang abadi lu.hahaha

          • salam bang rasanya abg2 nie just bercakap cakap je…abg kna faham fas memang ada bagi wang pendahuluan tpi wang tersebut dalam bentuk cek kertas dan cek tersebut belum lg ditunaikan maknanya nazri hnya menerima sekeping kertas yg bernama cek.jdi nazri x perlu membayar balik wang tersebut cz dia x ambik pn wang tesebut..fas hnya dapat buktikan tandatangan nazri hnya pada beberapa helai serai penjanjian sahaja bukan semua surat penjajian jadi secara automatik penjanjian tersebut x sah dan satu lg fas x boleh bg bukti yg nazri dh ambik duit pendahuan tersebut kerana cek tersebut belum ditunaikan.

          • salam bang rasanya abg2 nie just bercakap cakap je…abg kna faham fas memang ada bagi wang pendahuluan tpi wang tersebut dalam bentuk cek kertas dan cek tersebut belum lg ditunaikan maknanya nazri hnya menerima sekeping kertas yg bernama cek.jdi nazri x perlu membayar balik wang tersebut cz dia x ambik pn wang tesebut..fas hnya dapat buktikan tandatangan nazri hnya pada beberapa helai serai penjanjian sahaja bukan semua surat penjajian jadi secara automatik penjanjian tersebut x sah dan satu lg fas x boleh bg bukti yg nazri dh ambik duit pendahuan tersebut kerana cek tersebut belum ditunaikan.

        • Senang cerita pulangkan duit mana yang dah dibayar tu. habis cerita.Selagi tak pulang selagi tu orang bising.Duit persatuan semacam duit dalam kerajaan,kalau kerajaan telan duit cukai kita semua tau marah.DOnt Be Stupid Idiot.Nanti maya karin datang cakap Pulangkan tau takut.kahkahkah

      • tapi setahu aku JDT yang perkenalkan taktik “rompak player” ni

  2. SYABAS!!!!!!!!!!!!!!11………..TAN SRI….KHEMAS SET KITO TAHUN DEPAN…..HIDUP KELANTAN!HIDUP TRW!……HIDUP PAS!!!!!!

    • Memangla hidup. Kebas nazri ahmad yg dah sain selangor. Kemas apekebender. Dah dapat predator selangor cukup lah nak curi lain lak.

      • salam bang saya anak selangor n penyokong tegar selangor…abg x boleh cakap macam 2 cz abg kena faham kontrak….abg x boleh nak salah team trw tpi kita kena salahkan fam cz kontrak lama pemain boleh buat mcm2 pilihan selagi x renew kontrak 2 pemain boleh2 saje pilih team yang dia ingin kan…sudah2 la kita sebagai rakyat malaysia gaduh sesama sendiri pasal bola je pn..org lain maju ke hadapan org kita masih ketinggalan…kita ansesama melayu kita ada adat..budi bahasa tu budaya kita.

        • apa2 hal si botak telur tu kena pulangkan kalau persatuan selangor dah kasi duit awal.tak kasik kira pencuri la tu. player kelantan musim depan ada sekor pencuri duit.

        • safee sali pun johor fa kasi pampasan walaupun dia tak dibayar pendahuluan oleh selangor. ini pulak dah bayar pendahuluan,duit tu kira macam tempah awal. kau nak beli barang kat org berebut mesti kau letak duit kalau kena cara. bila org tu jual kat org lain duit kau tak pulang apa kau rasa?fikirla.

          • Semakan dgn Nazri dan Dari dokumen yg di papar DI akhbar jelaslah kontrak yg di maksudkan oleh FAS BUKAN KONTRAK YG LENGKAP DAN SAH.Berdasarkan kes yg pernah dirujuk oleh Kafa ke Jk kuasa status FAM di putuskan sebarang kontrak yg di tandatangani TANPA BUTIR YG LENGKAP DI TUNJUK KPD PEMAIN SERTA DI TANDA TANGAN PADA SETIAP MUKASURAT ADALAH TIDAK SAH.Peraturan juga menghendaki kelab memberi kan salinan yg sah utk simpanan pemain.SEBARANG KONTRAK YG MENAFIKAN PEMAIN DARI HAKNYA UTK MELIHAT DAN MEMPERSETUJUI SETIAP BUTIRAN PADA SETIAP MUKA ADALAH CACAT DAN TIDAK BOLEH BERKUATKUASA..Dalam Kes ini maklumat yg diberi kpd KAFA bahawa beliau belum menyempurnakan sebarang kontrak sebenar BOLEH DITERIMA DAN BENAR DLM KONTEKS PERATURAN SEDIA ADA..Justeru Nazri berhak berunding dgn Pasukan lain.Bagi Kafa kita menerima PENGAKUAN yg beliau buat setelah kita memang bertanya tentang kedudukan nya sebelum kita mengikat KONTRAK dgn Nya…sekian utk pencerahan..

          • Apapun yg dia sain,ada duit dia kena bayar balik apa FAS dah bayar.Takkan nak makan free duit haram.hahaha

  3. welcome back ghadar..and prove it brendan gan

  4. ghaddar tuh jange dok tomok nok ngolek supo dulu2 la, gelegok peruk aku kelih.. dengar kato ado player jepun nok masuk TRW? yolo ko?

  5. kemah kemin sek kito tahun depan . tungu gel betul2 kuat sengoti ni

  6. SafeeYgMelompat_SYM

    Forkey Doe pergi Kelate?? hebakkk… Kelantan bakal juara treble musim 2014!!

  7. bek tengah kene cari tu…buat back up nik dan obinha

  8. First Eleven

    19-apex (gk)
    6-farisham (rb)
    5-nik (cb)
    4-obinha (cb)
    3-aziz (lb)
    9-fakhri (rw)
    16-piya (cm)
    11-syawky (cm)
    8-kecik (lw)
    22-ghaddar / 10-doe
    20-shakir

    • murah xmurah la bai..jdt ambik plyer trw lbh 4 org..hrga juta2..murah ke? apa cite? jgn mcm team mee segera dh ler

    • Lu ni bodoh la. Apa yg lu bangga sgt dgn JDT tu cakap kat gua skrg. Berapa title pnh pgg?ada ke? Kaya je nk buat apa bodoh. Lu tu budak lagi baru thun ni masuk stadium larkin tgk bola. Bukit jalil,shah alam,kb lg tak pyh cakap. Bangang punya sekor org johor satu ni.

    • Yo mat, lu toksah sembang lebatla.Gua cabar lu turun KB bila game. Nak tengok telor lu ada ke tak sambil pakai baju JDT kayap lu tu. Takat dok jb larkin cite bombang lu dok umah jaga org tua lu je.Gua org johor steady je pakai baju johor kat kelantan takda nak kutuk team org la pundek lu takda sapa nak kawan ngn lu kalo suka riak macam sial habuk tara.

    • Budak ni Ba Alif Ba Ya. hehehe

  9. Kelantan kebas player selangor yg ada kontrak.Macam tak ade player lain.

    • salam bang bukan kebas…abang dengan betol2 kenyataan yg telah dibuat oleh nazri ahmad dia yg sendiri cakap dia lebih berminat untuk bersama kelantan kan tahun depan jadi jika x boleh paksa pemain 2 main dengan selangor fc…kontrak dia dengan selangor x sah cz dia hnya tandatangan beberapa helai sahaja kontrak 2 jadi bila2 masa shja dia boleh batalkan kontrak 2.

  10. player jepun xdok, ore nipu dale fb jah. takpo doh lagu ni, cumo kure sikit sek2 defend tuh. kalu ado hok sakit deme ko x banyok buleh milih. kaki ngolek ramai la pulok, nok main tiki-taka ko kelate trik nih.

  11. FIRST ELEVEN…..KELANTAN vs SELANGOR(LIGA SUPER 2014)….APEK(GK)…AZIZ(DF LEFT),OBINA(DF CTR),POK NIK(DF CTR),NAZARI(DF RIGHT)…..TENGKU HASBULAH(WINGER LEFT),PIYA(MF CTR),MOHAMED ALI(WINGER CTR),KECIK(WINGER RIGHT)…..FORKEY DOE(ST),GHADDAR(ST)……KEPUTUSAN KELANTAN(TRW) 7-TELUR(0) RED GIANT….INSYA-ALLAH……AMINNNNNNNNNNNNNNNNN…..JANGAN MARE SELANGOR FA(TADAK KOTE)……HE!HE!HE!!!!!!!

  12. No9 tu, TAK BOLEH BLAH..Player gay kelantan amik.Macam takda player lain.Dah la lembik,main malaysia boleh kira berapa kali pegang bola.buat malu je.lembek. aku lagi hebat dari kau AMAR ROHIDAN.

  13. yg gaduh2 dlm ni, kutuk negeri tu negeri ni, lu semua mmg sial

  14. dodol……………sial and manjal!!!!!

  15. kita tunggu je la next sesson mcm mn game..bru tau

  16. OK………..KITA TUNGGU…………18.JAN.2014….”GO MORE KELANTAN GO MORE”!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>