WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_3e91_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (857) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_3e91_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (870) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_3e91_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (2677) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_3e91_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (4270) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_3e91_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (5267) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_3e91_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (13054) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_3e91_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (15668) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_3e91_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.*, tr.object_id FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category', 'post_tag', 'post_format') AND tr.object_id IN (16078) ORDER BY t.name ASC

m4s0n501
Kelantan pecat Steve Darby, Prince Tagoe pemain import baru Red Warriors | Sokernet

Kelantan pecat Steve Darby, Prince Tagoe pemain import baru Red Warriors

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_3e91_0.MYI' (Errcode: 28)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('gallery-tag') AND tr.object_id IN (16078) ORDER BY t.name ASC

Prince Tagoe Kelantan FA

Steve Darby dipecat selepas Kelantan diaib Sime Darby 4-0

Kekalahan kelima saingan Liga Super 2014 malam tadi nyata tidak dapat diterima oleh pihak pengurusan TRW menyaksikan langkah drastik menggugurkan Steve Darby dari barisan kejurulatihan terpaksa dilakukan Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA).

Menurut Tan Sri Annuar Musa, ketua jurulatih dari England tersebut serta merta dilepaskan dari jawatan yang disandang selepas perbincangan dilakukan bersama pihak pengurusan pasukan Kelantan.

Darby yang memulakan tugas secara rasmi pada Disember tahun lepas sebelum ini menerima kritikan hebat para penyokong selepas kemerosotan berterusan prestasi Sang Kijang.

Lima kekalahan di saingan Domestik dan deretan keputusan mengecewakan dalam saingan peringkat AFC menyebabkan bekas pemain Liverpool FC ini terpaksa menerima hakikat penyokong mahukan perubahan segera dari pihak KAFA.

Sementara itu, Annuar turut mengumumkan pihak pengurusan TRW sudah menandatangani kontrak bersama pemain kebangsaan Ghana, Prince Tagoe.

Tagoe dilaporkan pernah beraksi di pentas Bundes Liga selain pernah beraksi dalam Piala Dunia buat negaranya pada 2010.

Pemain ini dijangka akan diturunkan pada perlawanan menentang Sarawak di Kota Bharu pada Jumaat depan.

Kemasukan Tagoe memaksa KAFA menggugurkan salah seorang pemain import sedia ada dan khabar angin bertiup kencang menyatakan Francis Forke Doe bakal dikeluarkan.

Laporan Redsfc-News

17 Responses to Kelantan pecat Steve Darby, Prince Tagoe pemain import baru Red Warriors

  1. 0-4 pada Sime Darby?? amende la Steve Darby ni…. bye Forkey Doe, tu la tinggalkan lg Selangor….

  2. CikguSukaMainBola

    Sime Darby….Steve Darby….hmmmm…ada pertalian darah & pertembungan kepentingan kot?

  3. Sime darby tu kan kelab Steve darby..tu kena belasah..hahahahahaha forkey doe tak sesuai main dgn pantai timur, yg gatal pegi sana buat apa..kalau dia dgn selangor gabung dgn power ranger, mesti dasyat..predator nk dok kelantan mmg buruk la dia main..hahahahaha

  4. aku memang bengang lama dah dgn pokey doe ni. asyik mendada bola je. pastu dapat kat pemain lawan. kalu nak main gitu adik kepada sepupu jiran suami kakak aku pun boleh buat.

  5. Padan muka, this is kote bau

    • sudah-sudahlah tu man laksa. kesian aku kat enko ni. banyak banyakanlah berzikir, selawat atau baca Quran untuk makanan rohani, bukan provoke sana sini lebih lebih lagi sesama islam.

  6. Buat apa aku nak bagi rohani makan , biarlah kakak dia iaitu rohana yg bagi makan… Muehehehehe

  7. lantik David Moyes je la…..

  8. Lagi bertambah bodoh kelantan main bila hasyim mustapa ganti..hahahaha kena bohjan bhotak gak yang latih ni..

  9. PIALA AFC : LIGA MALAYSIA GAGAL BACA SELANJUTNYA http://cantikpermainan.blogspot.com

  10. kita tengok macam mana dia punya pergi dia dengan suntikan pemain dan jurulatih baru nih..

  11. luaskan tanah y ko jual

    berubah xmjamin apa2 kjayaan….tpi perubahan perlu ada utk bjaya…gud luck..liga kita rumah kita…kita perlu sokong liga kita..

  12. Sumber info terkini dan sensasi bolasepak malaysia jom terjah http://cantikpermainan.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>