WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_31a_0.MYI' (Errcode: 122)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (857) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_31a_0.MYI' (Errcode: 122)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (870) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_31a_0.MYI' (Errcode: 122)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (2677) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_31a_0.MYI' (Errcode: 122)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (4270) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_31a_0.MYI' (Errcode: 122)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (5267) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_31a_0.MYI' (Errcode: 122)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (13054) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_31a_0.MYI' (Errcode: 122)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category') AND tr.object_id IN (15668) ORDER BY t.name ASC

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_31a_0.MYI' (Errcode: 122)]
SELECT t.*, tt.*, tr.object_id FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('category', 'post_tag', 'post_format') AND tr.object_id IN (14026) ORDER BY t.name ASC

FAM teliti kenyataan TMJ kritik pengadil | Sokernet

FAM teliti kenyataan TMJ kritik pengadil

WordPress database error: [Can't create/write to file '/tmp/#sql_31a_0.MYI' (Errcode: 122)]
SELECT t.*, tt.* FROM wp_terms AS t INNER JOIN wp_term_taxonomy AS tt ON tt.term_id = t.term_id INNER JOIN wp_term_relationships AS tr ON tr.term_taxonomy_id = tt.term_taxonomy_id WHERE tt.taxonomy IN ('gallery-tag') AND tr.object_id IN (14026) ORDER BY t.name ASC

FAM Siasat TMJ kritik Pengadil FAM
TMJ mengkritik melabel mutu pengadil Liga M bertaraf amatur

PERSATUAN Bola Sepak Malaysia (FAM) mengesahkan bahawa Presiden Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim akan disiasat selepas mengeluarkan kenyataan mengkritik mutu pengadilan Liga Malaysia (Liga M).

Setiausaha Agung FAM, Datuk Azzuddin Ahmad berkata, FAM tidak akan mengambil pendekatan dwistandard bagi menangani kes tersebut.

Menurutnya, Tunku Ismail tidak akan terlepas daripada tindakan disiplin badan induk bola sepak negara itu sekiranya didapati bersalah.

Bagaimanapun, Azzuddin memberitahu, FAM akan mengkaji kembali kenyataan Tunku Ismail kepada pihak media sebelum tindakan susulan diambil.

“Seperti biasa, mengenai kenyataan Tunku Ismail yang mengkritik mutu pengadilan Liga M, perkara itu akan dibawa kepada Jawatankuasa Tatatertib FAM.

“Tunku Ismail tetap akan disiasat sebagaimana prosedur biasa dijalankan dalam kes tata- tertib seperti itu.

“Namun, pihak FAM akan meneliti kenyataan Tunku Ismail terlebih dahulu, sama ada ia berbentuk kritikan atau perhatian kepada FAM,” kata Azzuddin ketika dihubungi Kosmo! semalam.

Selasa lalu, dalam satu sidang akhbar khas di Johor Bahru, Tunku Ismail mempersoalkan mutu pengadilan Liga M yang dianggap lemah.

Tunku Ismail memberitahu bahawa tindakan beberapa pengadil yang ‘menutup mata’ terhadap kekasaran atau kesalahan pemain, jelas menunjukkan tiadanya standard dalam mutu pengadilan.

Bagi menyokong kenyataannya itu, Tunku Ismail memaklumkan, PBNJ sudah mengambil semua rakaman video dan akan menyerahkannya kepada pihak terbabit untuk menjalankan siasatan.

Pada masa sama, baginda sanggup menerima segala kecaman dan hukuman daripada FAM jika apa yang dinyatakannya itu salah.

Azzuddin turut memberikan reaksi berhubung hukuman penggantungan selama dua tahun setengah dan denda RM39,000 ke atas Presiden Persatuan Bola Sepak Perlis (PFA), Datuk Seri Shahidan Kassim kerana didapati bersalah atas empat pertuduhan, antaranya mengkritik FAM.

“Peraturan tetap peraturan. Kes itu dibawa oleh Ahli Jawatankuasa Tatatertib FAM dan beliau (Shahidan) tetap dihukum seperti yang termaktub dalam peraturan.

“Tiada sebarang unsur politik mengenai kes ini dan ia adalah keputusan penuh daripada Ahli Jawatankuasa Tatatertib FAM, bukan daripada mana-mana pihak,” katanya.

17 Responses to FAM teliti kenyataan TMJ kritik pengadil

  1. haa haa kumpul bukti konon telur dah kecut

  2. Judin cakap akan meneliti statement TMJ samada kritikan atau perhatian kpd FAM. dah tau jawapannya, PERHATIAN KPD FAM dan TMJ akan terlepas hukuman. DOUBLE STANDARD btul…….

  3. Juden
    Kalau Kau denda aku atau ambik tindakan ke atas aku
    Aku Sumpah 7 keturunan Kau
    Tak bole pijak tanah negeri aku
    Kalau pijak juga
    Mereka Akan tercirit birit

  4. kalo korang nak tau sijudin tu memang begitu…dari kecik lagi bengap dan bodo.dia tu bukan jer double standard tapi dah triple standard dah…mata dia pun dah rabun….orang begaduh depan dia pun dia tak nampak…ha.ha.ha..itulah sedikit bografi tentang JUdin s/u FAM..[Fool All Management]

  5. Penyokong kelate and JDT

    aku sedih la tengok beberapa kerat penyokong kelate dan JDT yg suka mencarut dan memaki hamun. ini sebenarnya mengambarkan betapa rendahnya akhlak mereka. kalau korang hentam pengurusan FAM aku buleh faham, tapi kau maki hamun sesama sendiri tanpa korang sedar dah berapa banyak dosa yg korang kutip dicatit malaikat. kalau yg korang kutip tu dividen pelaburan dah milionare korang.

  6. Bukti dah jelas n ada ddepan mata nak teliti pula…..malang rakyat msia adanya mnusia sewel mcn ni.

  7. Monyet merah dari dulu sampai skrg ni asik tak puas hati je… Memang perangai monyet betul la org kelantan ni….

  8. Kelantan mmg macam pundek,
    Datang negeri orang tapi dengan puak2 die jer.
    Macam GErMAn n Nazi bangsa lain sume x betul asal leh kecek klate sume betul. Kelate=german. Berasa hebat kelate, kalau buleh nak hapus sume bangsa lain nak ade org kelate je atas muka bumi nih. Padahal ramai yg merempar negeri orang lain, negeri sendiri x maju.

    • Kelantan pundek lupa makan ubat

      maafkanlah budak ni, makbapak dia dah cuba sedaya upaya nak didik dia supaya berakhlak mulia, tapi gagal. simpati dgn makbapak dia.

  9. pundek Atas Pagar

    pundek sama pundek bergaduh, judin atas sana ketawa, pundek sama pundek kena denda judin jugak yang kaya,…. hahahaha…

  10. semua aku akan siasat…sokernet pun akan disiasat!!!

  11. BANGSAT betul la FAM ni…dah terang2 kritik siap masuk dalam paper lagi kelantan dan perlis pun kritik masuk paper jugak terus jatuh hukun…kena ke johor nak cari bukti video la pulak….pundek parlat kau la FAM…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>